
S’incorporen dos treballadors als Serveis Tècnics de Finestrat
07/01/2021
Hui arriben els Reis d’Orient a Finestrat
07/01/2021L’Ajuntament de Finestrat, a través de la Regidoria d’Empresa, informa que des de l’11 de gener fins al pròxim 1 de febrer estarà obert el termini per a sol·licitar l’ajuda “Avalem Comerç” de la Generalitat Valenciana. L’objectiu és incrementar la competitivitat, la innovació i la qualitat de les PIMES. Podran ser beneficiaris tant persones físiques com societats que exercisquen la seua activitat a la Comunitat Valenciana.
Les accions susceptibles de rebre suport seran les inversions en equipament comercial, així com la implantació de la venda online o en plataformes de comerç electrònic. La inversió aprovada no podrà ser inferior a 3.000€ i l’ajuda serà de fins a un 50% amb el límit de 20.000 per sol·licitant i en un període de 3 anys.
Les persones interessades tenen més informació i poden accedir a la convocatòria a través d’aquest enllaç:

https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=2921
També poden posar-se en contacte amb l’Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local AEDL de Finestrat a través del telèfon 96 680 40 40.

