
Nou acord de col·laboració amb l’Agrupació Coral de Finestrat
09/05/2023
ECOPARC Finestrat
11/05/2023La Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Finestrat organitza un Curs de Monitor/a d’activitats de temps lliure educatiu infantil i juvenil. Un curs que permet diferents eixides laborals en campaments escolars, ludoteques, hotels, tallers d’animació, menjadors escolars, campus d’estiu, granges-escola, càmpings o albergs.
Es realitzarà al Centre Juvenil de Finestrat (centre històric) en horari de 9.00h a 14.00h des del dia 3 de juliol al 28 de juliol de manera presencial.

Són 310 hores de curs, de les quals 150 hores són lectives i la resta de pràctiques.
“El que volem és donar-li una oportunitat, una eixida a tots aquells joves que vulguen incorporar-se al món laboral. Crec que aquests cursos tenen un component que ho fa doblement molt atractius i és el fet que, a més d’una eixida laboral continuada, també donen l’oportunitat a molts joves estudiants poder treballar durant les seues vacances” va explicar l’edil de joventut, Nati Algado.
El preu ascendeix a 125€.
Les inscripcions estaran obertes fins al 20 de juny o fi de places.
Si vols més informació, pots contactar amb el Centre Juvenil de Finestrat a través del telèfon 606 936 432 o mitjançant el correu electrònic joventut@finestrat.org.
En finalitzar el curs s’obtindrà la Titulació Homologada per l’IVAJ (Institut Valencià de la Joventut).
Gabinet de Premsa (10/05/2023)

