
Sessió plenària extraordinària, divendres 21 de juny, 8.00 hores, Ajuntament Finestrat
20/06/2024
“Les obres de l’Institut començaran a la fi d’enguany si tot marxa segons el que es preveu”, va afirmar l’alcalde, Juanfran Pérez Llorca
25/06/2024En 2020 Finestrat es va convertir en el primer Ajuntament d’Espanya a aprovar la prohibició de fumar i vapejar a la seua platja, La Cala de Finestrat. Una mesura que va arribar en el context de la pandèmia, per a contindre la propagació del virus. I que va arribar per a quedar-se. La regidora de Sanitat, Nati Algado, va hissar la Bandera Platja sense Fum 2024 al costat de l’edil de Medi Ambient, Estela Álvarez. “Volem espais saludables i espais protegits. Amb aquesta mesura volem protegir la salut de les persones que ens visiten i també volem preservar el litoral i la nostra arena, i així evitar la brutícia i la contaminació que generen les burilles a la platja. El Medi Ambient és un compromís de tots cuidar-lo.” apunta la 1a Tinenta Alcalde, Nati Algado.
POTS ESCOLTAR LA 1a TINENTA ALCALDE DE FINESTRAT, ACÍ

Per a aplicar aquesta mesura l’Ajuntament va modificar el seu ordenança núm. 29 de convivència en l’espai públic per a prohibir fumar i també vapejar (fumar amb cigarrets electrònics) en totes les zones d’ús públic de la platja. El seu incompliment pot implicar sancions de fins a 750€.
A més, des de 2021 el municipi forma part de la XARXA DE PLATGES SENSE FUM de la Comunitat Valenciana.
Gabinet Premsa (20-06-2024)

