
La Cala de Finestrat: Platja sense fum
20/06/2024
La Policia Local de Finestrat amplia el seu equipament TASER
26/06/2024APROVAT EN PLE LA CONTRACTACIÓ DEL PLEC ADMINISTRATIU I JA ESTÀ EN LICITACIÓ LA CONTRACTACIÓ DE LES OBRES
L’ACORD VA TIRAR AVANT NOMÉS AMB ELS VOTS A FAVOR DEL PARTIT POPULAR, SENSE COMPTAR AMB EL SUPORT DEL PSOE
“Les obres de l’Institut començaran a la fi d’enguany si tot marxa segons el que es preveu”. Així es va pronunciar l’alcalde, Juanfran Pérez Llorca, en el recent ple ordinari en el qual es va fer un pas més en aquest procés. En concret, va eixir aprovada la contractació del plec de clàusules administratives per a iniciar la contractació de les obres. Una proposta que va tirar avant només amb els vots a favor del Partit Popular perquè no va comptar amb el suport del PSOE.
“Pas a pas l’Institut de Finestrat es va convertint en una realitat”, va indicar l’alcalde, Juanfran Pérez Llorca. “En l’últim ple ordinari aprovem el model de plec administratiu. I ja ix a licitació la contractació de les obres per a construir eixe futur Institut que tanta falta ens fa a Finestrat.”
L’alcalde va destacar la celeritat d’aquest tràmit “que vull agrair a la Conselleria d’Educació pel seu tracte tan directe, tan ràpid i tan pròxim. I xoca enormement amb la falta de suport del PSOE local, que davant projectes tan necessaris com és el primer Institut no haja tirat avant per unanimitat”. La proposta va ser aprovada només amb els vots a favor del grup municipal popular, que té majoria en la corporació. “I el PSOE de Finestrat no sols no va votar a favor, sinó que a més van trencar la disciplina de vot perquè un regidor va votar en contra i l’altre es va abstindre”.
“Quan hi ha projectes tan importants”, va assegurar la primera autoritat local, “la política hauria de quedar-se a un costat i apostar pel que realment importa a la ciutadania que és construir un Institut. Afortunadament en el grup popular tenim una majoria suficient i gràcies al suport dels nostres veïns/es l’Institut serà una realitat en aquesta legislatura.”
POTS ESCOLTAR LES DECLARACIONS DE L’ALCALDE, JUANFRAN PÉREZ LLORCA, ACÍ

El pressupost ascendeix a 14’3 milió€. Quant als terminis, una vegada superats els tràmits administratius, s’espera que comencen les obres a la fi d’enguany.
(25.6.2024)
L’Institut de Finestrat es construirà en una parcel·la cedida per l’Ajuntament a la Generalitat, a mig camí entre La Cala i el centre històric, concretament en la zona de Balcó de Finestrat. Tindrà 12 aules de l’ESO, 4 de Batxillerat i 2 aules de Formació Professional d’Electricitat i Electrònica, i Administració i Gestió. A més, el mateix centre comptarà amb pistes esportives i pavelló cobert.

El pressupost ascendeix a 14’3 milió€. Quant als terminis, una vegada superats els tràmits administratius, s’espera que comencen les obres a la fi d’enguany.
(25.6.2024)


