
Arrenca la campanya LLIBRES LLIURES a Finestrat amb més de 200 llibres i 90 establiments participants
02/04/2026
La V Copa Volabola Finestrat polvoritza tots els rècords amb prop de 900 jugadors/es de vòlei base de tota Espanya
03/04/2026El 2 i 3 de maig torna l’art, la gràcia, el flamenc i les millors tapes a La Cala de Finestrat
Com en recents edicions hi haurà Concurs de Tapes i el millor ambient flamenc. Música en directe, desfilada de cavalls, exhibició de sevillanes, taller de castanyoles i un concurs de tapes per donar a conèixer la gastronomia local i fomentar la visita de veïns/es i turistes.
«Torna la Feria de Abril a nuestra Cala”, va afirmar l’edil de Tradicions i Festes, Sara Llorca.Tornem amb moltes ganes de celebrar aquest esdeveniment dedicat a la cultura andalusa, a la vora de la nostra platja, amb les tapes que ens prepararan els bars i restaurants des del dijous 30 d’abril. Gastronomia, música, color, ball, guitarres, palmes… Per la nostra banda, convidar-vos a acudir amb els vostres vestits de flamenc, el dissabte 2 i el diumenge 3 de maig”. En la presentació va estar l’Alcaldessa, Nati Algado, al costat de l’edil de Festes, Sara Llorca i la regidora de Platja, Estela Álvarez.
La Feria de Abril és una explosió de cultura andalusa i un moment perfecte per viure el flamenc en la seva màxima expressió. «No som Sevilla però som La Cala de Finestrat. I aquesta és una cita festiva per la qual ens pregunten sempre, veïns/es i visitants, que són amants del flamenc i la gastronomia popular. Així que us esperem a tots aquest cap de setmana del 2 i 3 de maig a la nostra platja, La Cala de Finestrat», va afirmar la Alcaldessa, Nati Algado.
PROGRAMA D’ACTES FIRA D’ABRIL CALA FINESTRAT 2026
Dissabte 2 de maig
12:00h. Inici de la Fira amb zancudos, exhibició de cavalls de la Yeguada de Saray, ballaores i grup flamenc Les 7 llunes. Des d’Avinguda Marina Baixa (Magical Splash-Bar 56).
12:45h. Arribada a Plaça de l’Àmfora.
13:15h. Degustació de vermut. Pèrgola Plaça Àmfora.
17:00h. Demostració de ball flamenc.
18:00h. Taller de Castanyoles. Hi haurà obsequi per a qui acudeixi vestit/a de flamenc.
18:45h. Actuació de grup musical flamenc i Ball.
19:00h. Photocall.
20:30h. Encesa de llums.
22:00h. Sessió DJ.
22:30h. Photocall.
00:00h. Tancament.
Diumenge 3
11:00h. Ball Escola Agurtzane Altuna.
12:30h. Tallers infantils sota la pèrgola. Confecció de flors i ventalls.
12:30h. Degustació de rebujitos.
13:30h. Lliurament de premis al bar-restaurant guanyador del Concurs de Tapes 2026.
18:00h. Tancament amb música ambiental.
Concurs de Tapes. Des del dijous 30 d’abril al diumenge 3 de maig.
Hi haurà premis per al guanyador del concurs. VOTA LA TEVA TAPA FAVORITA AQUÍ
El Tapeito

La Basca
Calasol
Vaca Beach





