Més de 1.200 estudiants de Finestrat tornen a l’aula
09/09/2026A més, comencen les classes d’Aeròbic dance i Entrenament funcional a la nova sala del pavelló. També l’esport a l’aire lliure a La Foia ia la Cala
A partir del dilluns 14 el pavelló estrena horari ininterromput de dilluns a diumenge de 8.00 a 22.00 hores
“Finestrat et posa en forma” siguis jove o gran i ara també si ets més petit. Perquè aquest any la Regidoria d’Esports presenta un nou curs: “PETITS EN MOVIMENT” on es tractarà la psicomotricitat i es practicaran jocs cooperatius i jocs populars.
Aquesta activitat es durà a terme dimarts i dijous a la nova Sala d’Activitats Esportives del Pavelló de Finestrat.
• Per als nens i nenes nascuts els anys 2023 i 2024 l’horari serà de 17:15 ha 18:15 h.
• I per als nens i nenes nascuts els anys 2022 i 2021 l’horari serà de 18.15 ha 19.15 h.
Les classes comencen el dijous 1 doctubre.
I les inscripcions es poden fer a través del portal agendafinestrat.es
El preu és de 20€/mes.
Places limitades.
Aeròbic Dance, Entrenament funcional i Musculació
A més, tornen les classes d’Aeròbic Dance i entrenament funcional. També s’impartiran a la nova sala d’activitats esportives del pavelló, ubicada just a l’entrada del vestíbul, a l’ala dreta.
Aquestes activitats s’iniciaran el divendres 2 d’octubre i es poden participar a partir dels 13 anys.
• Les classes d’aeròbic dance seran els dilluns, dimecres i divendres, en horari de 18:00 ha 19:00 h.
• Les classes d’entrenament funcional seran els mateixos dies, dilluns, dimecres i divendres, en horari de 19.00 ha 20.00 h.
Per formalitzar inscripcions podeu accedir a través del portal agendafinestrat.es
El preu per a cada activitat és de 20€/mes.
Al mateix pavelló també està a disposició dels usuaris la SALA DE MUSCULACIÓ , renovada just abans de l’estiu, amb el doble de superfície i nova maquinària. A partir del dilluns 14 de setembre l’horari és ininterromput de dilluns a diumenge de 8.00 a 22.00 hores.
Per a qui vulgui gaudir de l’ESPORT A L’AIRE LLIURE a partir del dilluns 14 de setembre es reprenen les classes a l’aire lliure amb la gimnàstica de manteniment a la Plaça de l’Àmfora de la Cala, en horari de 10:30h a 11:30h.
I les classes de Pilates al complex poliesportiu de La Foia seran els dimarts i dijous, de 10:00h a 11:00h. Aquestes dues activitats són gratuïtes i no cal inscripció.
En paraules de la regidora d’Esports, Beatriz Quintillán, “a Finestrat tenim molt clara la importància d’apostar per hàbits saludables per a totes les edats, des dels més petits fins als més grans. Per això, amb el lema “Finestrat et posa en forma” tornem amb aquesta programació que inclou activitat a l’aire lliure, entrenament funcional, aeròbic moviment”, un espai de joc, moviment i diversió on treballaran la psicomotricitat a través de diferents propostes adaptades a la seva edat. L’activitat combinarà exercicis i dinàmiques de moviment amb jocs cooperatius i jocs populars, fomentant valors com la companyonia, la participació, la coordinació i el treball en equip. Una proposta pensada perquè els més petits gaudeixin d?una jornada activa i lúdica mentre desenvolupen les seves habilitats motrius i socials”. 
NOU HORARI PAVELLÓ: de dilluns a diumenge, de 8 a 22:00 hores
La regidora també va posar en valor l’ampliació d’horaris del pavelló perquè, a partir de dilluns 14 de setembre, obrirà de manera ininterrompuda de dilluns a diumenge, de 8.00 del matí a 22.00 hores. “D’aquesta manera, oferim més opcions per compatibilitzar l’esport amb la feina, els estudis i la vida familiar. Una aposta clara per unes instal·lacions municipals més accessibles i al servei de veïns i veïnes”.
GABINET DE PREMSA (10/09/2026)


